شیرین باش....

شیرین باش....

برای زندگی ات شیرین باش....

نه اینکه تلخی های زندگی را نپذیری نه...

فقط ؛ تو که شیرین باشی

       دنیا برای شادی ات فرهاد میشود...

و بعد...

     یک دنیا عشق!!!

>نازنین عابدین پور



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت19:25---29 آذر 1392
اینا قد هستن!!!!!!!
وای، من از این قندا میخوام!
.
تلخی هارو هم باس داد پایین
یادش بخیر بچگی هام
بعد شربت و داروی تلخ، کلی قند میخوردم!
شادی زندگیم هم اون شربت های شیرین بودن!
.
ای روزگار
یاد اون دوران جهالت وخریت و خوشی افتادم


دخترک روستایی
ساعت21:20---25 آذر 1392
نازنین جان، ممنون از توجه ت

کل ماجرای من میشه 4-5 تا کامنت طولانی که امشب اصلا شرایطش رو ندارم.

شاید یکی از همین روزا گفتم برات.......

فقط اینو بدون با کلی امید اومدم تو زندگیش و الان کلا نا امیدم کرد.....

خیلی داغون و خسته م......

بیخیال.......
پاسخ:مطمعن باش که هست و تو میتونی.....قول میدم بین تموم نمازام دعات کنم


عشق2طرفه
ساعت15:57---25 آذر 1392
با نظر دخترک روستایی موافقم

رضا
ساعت20:53---24 آذر 1392
گرگ باران دیده!!!!

یعنی این یکی وبلاگ من از یه ننه دیگه اس!؟؟؟؟؟

.

اصلا من دیگه یاغی رو آپ نمیکنم!

از بس فرق گذاشتین بین بچه هام!


پاسخ:ای وااااااااااااااااای تو روحیه ی بچه اثر منفی گذاشت؟؟ من عذرخواهی میکنم و از این بعد پیش گرگ باران دیده حتما میرم


دخترک روستایی
ساعت16:58---24 آذر 1392
گاهی شیرینی زیاد

دل اطرافیانت رو میزنه

اونوقت به خاطر دل خودشون

واسه تلخ کردنت دس به هر کاری میزنن

اونوقته که تو از حماقتت ، میشکنی.

این بدبینی نیس، یه تجربه شخصیه..........
پاسخ:واسه آدما هر چقدرم شیرین باشی...بازم تلخی اما واسه دنیا میشه شیرین بود... تجربه ی خوبی بود عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]